11 Mar 2026, 21:18
🔻Messages received from Isfahan since 00:24 AM on Thursday, March 21:
Just now, I heard the sound of 3 explosions in a row in Isfahan.
00:30 Apparently, it was in the Simorgh neighborhood.
00:35 Now it’s 6 explosions.
00:43 The sound of fighter jets keeps coming, it doesn’t stop, and every few minutes there’s an explosion sound.
Vahid, Isfahan, I heard several explosions.
I don’t know where (I found out through my brother) 12:22
Isfahan, right now there’s a lot of fighter jet noise.
For a long time.
And 3 explosions on March 21 at 00:20.
From 00:28 until now, there has been a lot of fighter jet noise in the sky and several explosion sounds from Isfahan.
They are hitting a lot in Isfahan, it’s close.
I think it’s Jaber or Malekshahr.
Thursday, March 21, at 00:15
Isfahan, Shahinshahr, I heard several strong explosions in a row along with the sound of fighter jets, the jets are patrolling, the sound doesn’t stop.
Hello, Najafabad, the sound of fighter jets and drones is coming together, they hit somewhere at 12:40.
In Isfahan, towards the Air Force, they are still hitting since 00:28 on Thursday, March 21, I think they’ve hit 5-6 times.
I think they hit the police intersection in Isfahan 3 times, enough to shake the windows.
Around 00:45, there were 2 explosions towards Sepahan city in Isfahan.
The sound of fighter jets is still coming.
🔻I also had a message at 23:20 on Wednesday about another topic:
"Right now, they hit Vilashahr in Isfahan with 2 missiles into a house.
It was targeted, and currently, they have closed the street."
📡 @VahidOnline
🔻پیامهای دریافتی از اصفهان از ساعت ۰۰:۲۴ بامداد پنجشنبه ۲۱ اسفند:
همین الان صدای ۳ تا انفجار پشت سر هم اومد اصفهان
۰۰:۳۰ ظاهرا شهرک سیمرغ بوده
۰۰:۳۵ شد ۶ تا انفجار
۰۰:۴۳ مدام صدای جنگنده میاد تموم نمیشه صدای جنگنده میاد و هر چند دقیقه یه صدای انفجار
وحید اصفهان صدای چند انفجار اومد
نمیدونم کجا (از طریق برادرم مطلع شدم) ۱۲:۲۲
اصفهان هماکنون صدای زیاد جنگنده
به مدت طولانی
و ۳ انفجار در ۲۱ اسفند ۰۰:۲۰
از ساعت 00:28 تا به الان خیلی صدای جنگنده در آسمان و چند صدای انفجار از اصفهان شنیده میشود
اصفهان خیلی دارن میزنن نزدیکن
فک کنم جابر یا ملکشهر
پنجشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۰۰:۱۵
اصفهان،شاهینشهر صدای چند انفجار شدید پشت سر هم همزمان با صدای جنگنده، جنگنده ها در حال گشت،صدا متوقف نمیشه
سلام نجفآباد صدای جنگنده و پهپاد باهم میاد یه جاییم زدن ساعت ۱۲:۴۰
اصفهان سمت هوانیروز رو باز هم دارن از ساعت ۰۰:۲۸ پنج شنبه ۲۱ اسفند میزنن، فکر کنم ۵-۶ بار زدن
فکر کنم چهارراه پلیس اصفهان را ۳ بار زدن طوری که شیشه ها لرزید
حدود ۰۰:۴۵ پیش ۲ تا انفجار سمت سپاهان شهر اصفهان
هنوزم صدای جنگنده میاد
🔻یک پیام هم داشتم ساعت ۲۳:۲۰ چهارشنبه درباره موضوعی دیگر:
"الان ویلاشهر اصفهان رو دوتا موشک زدن توی یه خونه
نقطه زنی بوده و در حال حاضر خیابان رو بستن"
📡 @VahidOnline
Attached media
Mapped locations (8)
Map data © OpenStreetMap contributors